Subject: Fwd: Jäätmeveoleping alates 01.04.2025
From: "Niguli3 Ku" <[email-masked]>
To: "Konkurentsiamet"
Date: Wed, 23 Apr 2025 18:53:49 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Vaid paar päeva enne uue hinna kehtestamist saime Keskkonnateenustelt kirja, 
et meie prügiveoteenus on alates 01.04.2025 pea 100% juurdehindlusega.

Kas nii suur hinnamuudatus on kooskõlas? Võrdluseks lisatud märtsi arve.

Lugupidamisega

KÜ Niguli 3

---------- Forwarded message ---------
Saatja: AS Eesti Keskkonnateenused <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Date: K, 26. märts 2025, 14:12
Subject: Jäätmeveoleping alates 01.04.2025
To: <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >

  <https://toits.ekkt.ee/logo.png>

Lisatud failid

*	Leping.pdf 
<https://toits.ekkt.ee/api/file/get/doc_nr/bcde5bf1057d7f7b1df42f45072b087c>
*	Graafik.pdf 
<https://toits.ekkt.ee/api/file/get/doc_nr/609fc410af28ff571d7e73d29d2cc686>
*	Kaaskiri.pdf 
<https://toits.ekkt.ee/api/file/get/doc_nr/81399604b32326dc08d320666d739613>
*	Hinnakiri.pdf 
<https://toits.ekkt.ee/api/file/get/doc_nr/5ecdb382f4c16e8cfab3dacbc1a52c65>
*	Manus 
<https://toits.ekkt.ee/api/file/get/doc_nr/116a76ae69c020be1fc6e3bc3f0824d7>

Hea klient!

Saadame Teile alates 01.04.2025 kehtima hakkava korraldatud jäätmeveo 
lepingu. Kui lepingus on kirjas Teie isikukood, on lepingut võimalik 
allkirjastada Iseteeninduses

Kui lepingus olevad andmed ei klapi Teie andmetega või on puudu vabastuse 
info siis palun võtke kindlasti ühendust Eesti Keskkonnateenused AS 
klienditeenindusega alltoodud kontaktidel.
Kirjale on lisatud hinnakiri, leping, graafik ja kaaskiri. Palume kaaskiri 
kindlasti lugeda, see sisaldab olulist informatsiooni.
Segapakendid ja klaaspakendid ei ole korraldatud jäätmevo osa ning nendele 
kehtib eraldi hinnakiri, mis on samuti lisatud kirjale manuses.

Failid avanevad klikkides lingile.

Head soovides
AS Eesti Keskkonnateenused
Artelli 15, 10621 Tallinn 
<https://www.google.com/maps/search/Artelli+15,+10621+Tallinn?entry=gmail&source=g>
Telefon: 6400800
Koduleht: www.keskkonnateenused.ee <http://www.keskkonnateenused.ee>
Iseteenindus <https://eteenindus.keskkonnateenused.ee/et/index/login>  | 
Võta meiega ühendust 
<https://www.keskkonnateenused.ee/klienditugi/v%C3%B5ta-meiega-%C3%BChendust/> 
| KKK <https://www.keskkonnateenused.ee/klienditugi/kkk/>